طرح هجرت 3 با اولویت هنرستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد انجام می‌شود

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در طرح اردوهای هجرت3به دنبال این هستیم که از توانمندی دانش آموزان در عرصه های متفاوت عمرانی برای بهسازی و زیباسازی ومرمت فضاهای آموزشی وپرورشی با اولویت هنرستان‌ها در ایام اوقات فراغت استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۳۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت 3 با اولویت هنرستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد انجام می‌شود

هادی زارع پور اظهار کرد: هر ساله با همکاری اداره کل آموزش وپرورش -نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس-سازمان بسیج سازندگی وسازمان بسیج دانش آموزی اردوهای هجرت3در تابستان برگزار می شود.

وی گفت: در طرح هجرت3به دنبال تقویت فرهنگ کاروتلاش-اشتغال بین نوجوانان وجوانان هستیم ودر طول اجرای این طرح برنامه های فرهنگی واعتقادی برگزار می گردد.

سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی وفرهنگی اموزش وپرورش استان یکی از اهداف طرح هجرت 3 را ترویج معنویت فرهنگ ایثار وشهادت وتوسعه همکاری ها بین دانش آموزان بیان کرد و گفت:ایجاد روحیه انقلابی وجهادی میان دانش آموزان ،تقویت خودباوری وسازندگی ومرمت سازی از مهمترین اهداف اجرای این طرح میان دانش آموزان است.

فرمانده بسیج دانش آموزی استان نیز گفت: این برنامه ها در قالب غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان ونوجوان است که با اعزام به روستاهای محروم وکمتر توسعه یافته کمک بسیار خوبی به عمران وآبادانی مدارس وکلاس های درس می ماید.

سرهنگ ارجمند گفت: طرح هجرت3بهترین فرصت برای استعدادیابی دانش آموزان است ودر این طرح هزار و400نفر اردو در قالب گروههای جهادی فعالیت دارند که علاوه بر خودسازی، در زمینه دانش ومهارت تجربه کسب می کنند که ترکیب این دو منجر به کارآفرینی می شود.

وی از همه مسئولان مرتبط بویژه خیرین استانی خواست با مشارکت در اجرای این طرح جهادی زمینه سازندگی هرچه بیشتر در مناطق محروم را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار