معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی غیرمجاز بزودی ابلاغ می شود

معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزان اتباع خارجی غیر مجاز با دریافت برگ حمایت تحصیلی در مدارس ثبت نام می شوند.

کد مطلب: ۶۴۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از خراسان رضوی، حسین شادکام گفت: ثبت نام فراگیران لازم التعلیم غیر مجاز «فاقد مدارک هویتی»در دفاتر کفالت از تاریخ هجدهم تیرماه جاری آغاز و طی زمان محدودی ادامه می یابد.
وی ادامه داد: دانش آموزان فاقد مدرک هویتی برای ثبت نام در کلیه پایه های سال تحصیلی 97_96 می توانند نسبت به دریافت «معرفی نامه ویژه حمایت تحصیلی اتباع خارجی» از طریق دفاتر کفالت مربوطه اقدام کنند.
وی تصریح کرد:برگ حمایت تحصیلی سال 96_95 «آبی رنگ» از اعتبار ساقط و باید برای سال تحصیلی جدید مجددا اقدام شود.
شادکام اظهار کرد: دانش آموزانی که یکی از والدین آنها تابعیت ایرانی ودارای سند ازدواج رسمی می باشند باید از طریق مراجع قضایی نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
وی با بیان این که ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی دارای مدرک هویتی در نواحی 3و6 مستلزم دریافت مجوز از اداره کل اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی هستند افزود: ثبت نام بدون مجوز در این نواحی ممنوع است ودر صورت ثبت نام مدیران متخلف باید پاسخگو باشند.
دستورالعمل جامع ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی به زودی اعلام می شود
معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی دارای مدرک هویتی و فاقد مدرک هویتی به زودی به کلیه ادارات آموزش و پرورش استان برای ابلاغ به واحد های آموزشی ارسال می شود.
وی خاطر نشان ساخت: در این دستورالعمل سعی شده تمام مواردی که ممکن است مدیران مدارس در ثبت نام با آن مواجه شوند مورد توجه قرار گیرد و مدیران واحد های آموزشی و اداره های تابعه از راهنمایی افراد به اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار