دمای هوا در مناطق شمال استان اصفهان افزایش می یابد

رئیس اداره هواشناسی کاشان از افزایش دمای هوا در روزهای آینده خبر داد و گفت: با وجود کاهش دما در روزهای پنجشنبه تا جمعه، دماي هوا در اكثر مناطق استان از جمله دمای هوای دشت کاشان طي ۲۴ ساعت آينده ۱ تا ۲ درجه افزايش خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۴۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگارپانا کاشان، اظهار کرد: در بارندگیهای ۲۴ ساعت گذشته دشت کاشان ، بارندگی در مناطق کویری بیشتر از مناطق کوهستانی بوده است.

به گفته وی، در شهر کاشان بارندگی به میزان ۱/۱ میلی متر بود اما روستای فخره با شش میلی متر بیشترین بارندگی را داشته است و پس از آن نوش آباد و محمد آباد به میزان 3و 5دهم، آران و بیدگل و دهزیره به میزان یک و پنج دهم میلی متر بارندگی ثبت شده است.

به گفته وی، میزان بارندگی در زنجانبر با چهار میلیمتر، کامو و چوگان با 5 و سه دهم میلی متر، برزک نیز سه میلی متر ، قمصر سه و دو دهم میلیمتر ثبت شده است و پس از آن حسین اباد کویر، تقی اباد و سن سن هرکدام به میزان یک ملیمتر بارندگی داشته اند.

وی تصریح کرد: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر گذر امواج ناپايدار ضعيف طي امروز از روي استان مي باشد. بر اين اساس آسمان در اكثر نقاط استان به صورت صاف تا قسمتي ابري، گاهي افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي‌شود.

وی گفت: در مناطق شرق، شمال وتا حدي مركز باد و گرد و خاك كماكان وجود داشته اما رو به كاهش خواهد گذاشت. همچنين امروز شرايط براي بارش هاي خفيف و پراكنده بويژه در نيمه شمالي استان مهيا مي باشد.

ارغوانی افزود: هوای جمعه، صاف تا كمي ابري است که در صورت تشکیل شرایط هم رفتی امکان ریزش بارش هست همچنین روزهای ‌ شنبه و یک شنبه نیز هوا صاف تا قسمتي ابري و غبار صبحگاهي و گاهي وزش باد پیش بینی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار