دشت کاشان بارانی می شود

کاشان ( پانا) -  رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: متوسط بارشهای سه روز گذشته دشت کاشان به میزان 1.6 ( یک ممیز 6 دهم) میلی متر بود که بارندگی های سال زراعی جاری به رقم 31.2 ( 31 ممیز 26 دهم) میلیمتر رسید در حالی که سال گذشته در مدت مشابه هیچ بارشی ثبت نشده بود.

کد مطلب: ۸۷۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دشت کاشان بارانی می شود

عباس ارغوانی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: بنا به تحلیل نقشه های هواشناسی، هفته جاری نیز بارش هایی بصورت منقطع و خفیف در دشت کاشان به ویژه در مناطق کوهستانی ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به استمرار بارش در مناطق کویری تصریح کرد: در روزهای میانی تا آخر هفته هوای آرام و بدون پدیده ای قابل انتظار است و تغییرات دمایی چندانی نخواهیم داشت اما پدیده غالب جوی به صورت آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

وی گفت: بیشترین بارشها در برزک با 9.5 ( 9 ممیز 5 دهم) میلیمتر بود کامو و چوگان با 9میلمتر و پس از آن رحق با 6.5 ( شش ممیز5 دهم) میلیمتر، قمصر با 4 میلیمتر ، جوشقال قالی 3 میلیمتر، ، علوی با 2 میلیمتر، فخره با 1.2 (1 ممیز2 دهم) میلیمتر و نوش آباد با 2.6 ( 2ممیز 6 دهم) میلمتر گزارش شده است.

ارغوانی افزود: با توجه به عبور جو بارشی و ناپایدار از آسمان استان اصفهان، پیش بینی می شود که دمای هوا در نقاط مختلف دشت کاشان کاهش یافته و در بیشترین مقدار 17 درجه بالای صفر و کمترین میزان دمای دشت به 5 درجه بالای صفر برسد که در مناطق کوهستانی حداقل دما نزدیک صفر درجه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار