معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری:

ارتقاء کیفی فعالیت های آموزشی وپرورشی مدارس اولویت اول پروژه مهر 97-96

اولین جلسه شورای پروژه مهر سال تحصیلی 97-96 آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری با حضور اکثریت اعضاء در محل اتاق شورا برگزار گردید

کد مطلب: ۶۳۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، علی محمدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری و دبیر شورای پروژه مهر سال تحصیلی 97-96 ، اظهار داشت:موضوعات ساماندهی بهینه نیروی انسانی و ارتقاء کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس از اولویت های اصلی پروژه مهر 97-96 می باشند.

وی با اشاره به کسب رتبه عالی پروژه مهر در ارزیابی سال تحصیلی 96-95 ، اظهار امیدواری کرد که این عملکرد در سال تحصیلی 97-96 نیز تکرار شود.

محمدی تصریح کرد : پروژه مهر ، یک برنامه ی یکساله آموزش و پرورش است که برنامه ریزی دقیق و اجرای مطلوب آن می تواند به ارتقاء کیفی آموزش و پرورش در مدارس منجر شود.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به ضرورت مستند سازی فعالیت های پروژه مهر در قالب فایل های الکترونیکی همسو با مستندات فیزیکی تأکید کرد: مستندات جامع و کافی سبب تسهیل در ارزیابی برنامه ها و فعالیت های پروژه مهر می شود و یک ارزیابی دقیق می تواند نقاط قوت و ضعف امور را آشکار سازد و تدبیر به موقع، نقاط ضعف را پوشش داده ، ارتقاء کیفی فعالیت ها را به دنبال خواهد داشت

/خبرنگار:کیمیا اعظمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار