مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت:

در فعالیت های اوقات فراغت نوگرایی جایگزین سنت گرایی شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در جلسه ستاد اجرایی اوقات فراغت تابستان 96 گفت: برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را به پایگاه های تابستانی جذب کنیم، ناگزیر باید از روش های نوین استفاده کنیم و از سنت گرایی پرهیز نمایم.

کد مطلب: ۶۳۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری بیان داشت که حضور و همکاری تمامی نهادهای فرهنگی به خصوص تشکل های دانش آموزی در اجرای هر چه بهتر برنامه ها در پایگاه های تابستانی بسیار مهم و مؤثر خواهد بود .

وی در ادامه ضمن اشاره به نام گذاری سال 96 که توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، گفت :زمینه سازی برای دانش آموزان جهت استفاده از اوقات فراغت به نحو مطلوب و با میل و اشتیاق باطنی و توام با لذت و نشاط از اهداف آموزش و پرورش می باشد.

وی اظهار کرد: انتظار می رود دانش آموزان با حضور در برنامه های اوقات فراغت نسبت به دانسته ها، علایق و مهارت های دست یافته، اهتمام ورزند و در کنار آن علاقه، استعداد و توانایی خویش را در زمینه های فرهنگی، هنری و اجتماعی ارزیابی کنند .

نصیری همچنین با بیان این که نهادها و سازمان های مرتبط با اوقات فراغت بایستی امکانات خود را بگونه ای بسیج کنند تا دانش آموزان استفاده بهینه را از پایگاه ها داشته باشند، تصریح کرد: ایجاد محیط شاداب و همچنین استفاده از امکانات به روز می تواند در جذب دانش آموزان به پایگاه های تابستانی کار ساز باشد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از بالا بردن کیفیت پایگاه های تابستانی خبر داد و یادآوری نمود: به جای اینکه پایگاه های متعدد با امکانات کم ایجاد کنیم، ایجاد پایگاهی با کیفیت بالا باید مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت های تابستانی مانندسال گذشته،خود گردان می باشد با تاکید برعدم موازی کاری درارگانها برای کلاس های اوقات فراغت ،خاطر نشان کرد که در تابستان 96 از پتانسیل پژوهش سرا جهت تقویت مدارس می توان استفاده کرد .

نصیری با اشاره به فعالیت رسمی مراکز تابستانی از اول تیرماه، اظهار کرد: فعالیت این مراکز تا 7هفته ادامه خواهد داشت .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار