برگزاری جلسه غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت ناحیه یک شهر ری با حضور رئیس، معاون و اعضای ستاد اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این جلسه قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی با تاکید براهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: با پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان، برنامه‌های متنوع وزارت آموزش و پرورش از طریق پایگاه‌های تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت آغاز می شود و ما در برنامه‌ریزى براى اوقات فراغت دانش‌آموزان باید توجه کنیم که این برنامه جوابگوى نیازهای بچه ها باشد و رویکرد کیفی سازی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سپس نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار داشت: در برنامه‌ریزى اوقات فراغت، اولویت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و با محوریت پرورش مهارت‌های زندگی باشد.

اوادامه داد: در برنامه‌ریزى اوقات فراغت، باید از امکانات موجود استفاده بهینه را به عمل آوریم و برنامه باید به نوعى جوابگوى خواست‌هاى معقول و منطقى بچه ها باشد،در غیر این صورت یک برنامه تحمیلى ارائه خواهد شد و به‌جاى این که فعالیت‌هاى خاص فرح‌بخش تلقى گردد، عذاب‌آور و فشارزا خواهد بود.

در این جلسه کارشناسان دوایر مختلف با اشاره به اهمیت جذابیت و تنوع فعالیت‌ها در اوقات فراغت بر گسترش فعالیت هایی مثل سرود،تاتر، مسابقات و فعالیت های ورزشی و علمی تاکید کردند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار