اصابت خمپاره به جولان هنگام حضور نتانیاهو

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، یک گلوله خمپاره هنگام حضور نتانیاهو در بلندی‌های اشغالی جولان به این مناطق اصابت کرد، اقدامی که با واکنش ارتش اسرائیل و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های ارتش سوریه مواجه شد.

کد مطلب: ۶۳۷۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، بر اساس این گزارش، در پاسخ به پرتاب خمپاره که اسرائیل می‌گوید از داخل اراضی سوریه انجام شده، ارتش رژیم صهیونیستی پایگاه ارتش سوریه نزدیک القنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

در همین حال خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی در ارتش رژیم صیهونیستی گزارش داد، به دنبال حمله از سوی بلندی‌های جولان، مواضع ارتش سوریه را هدف حملات خود قرار داده است.

ارتش رژیم صیهونیستی اعلام کرد، خمپاره شلیک شده از سوی سوریه به منطقه‌ بازی اصابت کرده و تلفاتی برجای نگذاشته اما ارتش در واکنش به این اقدام مواضع سوریه را هدف قرار داده است.

این حمله هم‌زمان با بازدید نخست‌وزیر رژیم صیهونیستی از جولان صورت گرفته است. نتانیاهو در این باره گفـت:‌ وقتی صحبت می‌کردم، گفتم ما هیچ شلیک ماجراجویانه‌ای را برنخواهیم تابید و به همه شلیک‌ها واکنش نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد:‌ در جریان سخنرانی من شلیکی از سوریه انجام شد که به قلمرو ما اصابت کرد و ارتش ما پاسخ این حمله را داد.

نخست‌وزیر رژیم صیهونیستی گفت: هر کس به ما حمله کند، به او حمله می‌کنیم. این سیاست ما است و در اجرای آن تداوم خواهیم ورزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار