مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:

عید فطر، جشن بازگشت ‏به فطرت است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی عید فطر را جشن بازگشت به فطرت خواند.

کد مطلب: ۶۳۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

به نام خداوند مهربان

اللهم اهل الکبریاء والعظمه

ساعات، به لحظات حلول ماه شوال نزدیک می شود و عید انسانیت فرا می‌رسد. در فرهنگ اسلامى نخستین روز ماه شوال به عنوان عید فطر و جشن بازگشت ‏به فطرت معین شده است. همان عیدی که تجلی انوار حق بر قلوب لبریز از ذکر خدا در باغستان پر راز و نیاز دعا و دریچه ای از رحمت بی پایان و واسعه ی الهی بر سجاده ی پیشانی بندگان خالص و با صفا و هنگامه ی مُهر مِهر پروردگار عالم بر اعمال یک ماه ضیافت نورانی و موسم سیراب دل های مومنان از شراب روحانی و تطهیر جسم و جان آنان از حجاب ظلمانی است.

خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.

اینک که در آستانه ی تجلی انوار حق و وزیدن نفحه ی نافه ی مشک آگین رحمت الهی در موعد دریافت پایان نامه ی عشاق از دستان سترگ استاد ازل هستیم، سر بر آستان حضرت دوست ساییده و در این آخرین ساعات ضیافت الهی از ساحت بلندمرتبه ی آن ذات ربوبی، برای همه ی شما فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز خراسان جنوبی امید پیروزی، سربلندی و آرزوی تقبل بندگی در فیوضات این شهر الله الاعظم را خواهان و خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار