مراسم اختتامیه جشن رمضان در خراسان جنوبی برگزار شد

مراسم اختتامیه برنامه‌های جشن رمضان همراه با کرسی تلاوت قرآن با حضور قاری بین‌المللی و نفر اول قرائت مسابقات مالزی «حاج حامد علیزاده» در خراسان جنوبی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی؛مراسم اختتامیه جشن رمضان همراه با کرسی تلاوت قرآن کریم شب گذشته (٣ تیر) همزمان با بیست و نهمین شب ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین‌المللی و نفر نخست مسابقات قرائت پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مالزی «حاج حامد علیزاده» و جمعی از مسئولان و مردم در محل مسجد محمد امین (صلی الله علیه و آله) بیرجند پای رحل‌های قرآن برگزار شد.
در این مراسم حامد علیزاده قاری ٢٦ ساله ایرانی در مسجد، بهترین مکان برای تلاوت و شنیدن قرآن که منجر به تداوم انس با پیام خداوند و اثرپذیری می شود به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت و گروه تواشیح رضوان اجرای برنامه داشت.
همچنین در برنامه اختتامیه جشن رمضان جوایز مسابقات قرآن و نهج البلاغه ماه رمضان با عنوان « طرح شب های قرآنی » به برگزیدگان اهدا و از هنرمندان قرآنی تجلیل شد.
گفتنی است؛امسال در ماه مبارک رمضان بیش از ٧٠ برنامه در قالب جشن رمضان در استان خراسان جنوبی برگزار شده است که برپایی نمایشگاه قرآن در مرکز استان، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری ١٥ نشست علمی و شب شعر و مسابقه قرآن و نهج‌البلاغه از جمله این برنامه ها بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار