معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی:

لزوم تکریم ارباب رجوع در هدایت تحصیلی/سامانه همگام تا30خرداد فعال است

معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی برتکریم ارباب رجوع در بحث هدایت تحصیلی تاکید کرد واظهار داشت: نواحی ومناطق با سازوکار مشخص شده بر روند اعتراضات و نواقص بحث هدایت تحصیلی رسیدگی کنند.

کد مطلب: ۶۳۳۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی هدایت تحصیلی با بیان اینکه مدیران مدارس در اسرع وقت کار گزارش گیری را انجام دهند، افزود: در این راستا چنانچه دانش آموزی به هرعنوان تایید نهایی نشده، احصاء کرده و نسبت به اخذ آزمون و تکمیل نمون برگها اقدام نمایند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه کارنامه اصلی و فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان بصورت همزمان بین دانش آموزان توسط مدارس توزیع خواهد شد و لازم است اطلاع رسانی اولیه نمرات دانش آموزان برای دریافت درخواست بررسی مجدد احتمالی یا شرکت در کلاس های جبرانی صورت گیرد .

علمی برتکریم ارباب رجوع در بحث هدایت تحصیلی تاکید کرد واظهار داشت: نواحی ومناطق با سازوکار مشخص شده بر روند اعتراضات و نواقص بحث هدایت تحصیلی رسیدگی کنند چرا که پاسخگوی مشکلات مراجعان کمیته هدایت تحصیلی نواحی ومناطق و مدارس است.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان بر توجیه دانش آموزان واولیای آنها در امر هدایت تحصیلی اشاره کرد و اذعان داشت: مدیران متوسطه دوم موظف اند ثبت نام را براساس فرم های هدایت تحصیلی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سامانه همگام برای دانش آموزان جا مانده از آزمونهای مشاوره ای تا 30 خرداد ماه فعال شده است افزود: این فرصت نهایی برای مشارکت در آزمون های مشاوره ای و تکمیل نمون برگها بوده و بنابراین سامانه برای آخرین بار از امروز به مدت 4 روز فعال شده و قابل تمدید نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار