امام جمعه مهرشهر کرج:

رسیدگی به امور یتیمان وظیفه هر انسانی است

خطبه اول نماز جمعه این هفته مهرشهر با تاکید بر رعایت تقوا الهی و دوری از گناهان و تسلیت شهادت امام علی علیه السلام اغاز شد.

کد مطلب: ۶۳۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، خطبه اغازین این هفته بخشی از نامه چهل و هفت نهج البلاغه قرائت و ترجمه شد که این نامه همان وصیت نامه امام اول شیعیان خطاب به امام حسن، امام حسین، شیعیان، مسلمانان و همه انسان های ازاده ارائه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین یداله رضایی، امام جمعه مهرشهر با تاکید بر اهمیت توجه مداوم به یتیمان، گفت: رسیدگی به امور یتیمان وظیفه هر انسانی است.حجت الاسلام والمسلمین رضایی همچنین از اهمیت ارتباط همسایگی و توجه پیامبر به این موضوع سخن به میان اورد و ادامه داد: قران را صرفا تلاوت نکنیم، بلکه به آن عمل کنیم.
وی در ارتباط با همین موضوع تصریح کرد: طبق دستورات اسلام اگر شرایط ازدواج جوانان محیا نبود نباید آنان به کارهای خلاف روو بیاورند.
امام جمعه مهرشهر افزود: اگرمطالبات قران را به کسی بگویند اما او شهوت های دنیایی راترجیح بدهد مورد خشم خداوند قرار گرفته و درجه او در آخرت، درجه یهود خواهد بود.
یداله رضایی ادامه داد: وقتی مسلمانان می بینند مسئولین کشور در مسیرانحرافی و برخلاف دستورات اسلام عمل می کنند، باید از آنها انتقاد کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار