عامل هك اکانت اینستاگرام و جی مِيل در فسا به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان فسا از دستگيري عامل هك اینستاگرام و جی مِيل تلفن همراه يكي از شهروندان در اين شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۶۳۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس؛ سرهنگ "علي شيبانيان" اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر هك صفحه اینستاگرام و جی مِيل وي و كلاهبرداري از اين طريق، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتا شهرستان فسا قرار گرفت .

وي افزود: شاكي در تحقيقات تكميلي اعلام كرد كه با توجه به اينكه همه نكات ايمني را در استفاده از شبكه هاي اجتماعي رعايت كرده است اما اطلاعات اینستاگرام و جی مِيل وي از سوي شخصي ناشناس هك شده است .

شيبانيان ادامه داد: كارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و اطلاعاتي متهم را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و براي تحقيقات تكميلي به پليس فتا منتقل كردند .

شيبانيان اظهار كرد: متهم در بازجويي ماموران منكر هرگونه جرمي شد اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود ناچار لب به اعتراف گشوده و گفت: با هك كردن اطلاعات شخصي، پس از فریب شاکی به منظور تبلیغات صفحه اینستاگرام، از طریق یکی از نمایندگی های شرکت ایرانسل به اطلاعات محرمانه ایشان دسترسی پیدا کرده و اطلاعات وي را دریافت كردم .

فرمانده انتظامي شهرستان فسا تصريح كرد: متهم تا كنون با اين شيوه صد و چهل و سه ميليون ريال به منظور تبليغات صفحات اينستاگرام شاكي كلاهبرداري كرده است .

فرمانده انتظامي شهرساتان فسا از شهروندان خواست تا تحت هيچ شرايطي به فضاي مجازي اعتماد نكرده و كوچكترين اطلاعاتي را در اين فضا ها در اختيار ديگران قرار ندهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار