معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ خبر داد:

ضیافت افطاری در کوره پزخانه های شهرری

به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از ویزیت رایگان ساکنان کوره پزخانه های روستای محمود آباد به همراه ضیافت افطاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۲۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت الاسلام مسلمی با بیان این مطلب گفت: همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در راستای احیای سنت حسنه اطعام نیازمندان، ضیافت افطاری ویژه ساکنان کوره پزخانه های روستای محمودآباد و کودکان کار این محدوده انجام می شود.
وی در ادامه به اجرای همزمان طرح ویزیت رایگان ساکنان حاشیه ای پهنه جنوب تهران نیز اشاره کردو افزود: حضور تیم پزشکان خیر در کوره پزخانه های روستای محمودآباد و ویزیت رایگان ساکنان این محدوده، به صورت مداوم در مناسبت های مختلف انجام می شود که این بار نیز به مناسبت روز میلاد کریم اهل بیت(ع)، در دستور کار قرار گرفت تا روند تکمیلی درمان این خانواده های نیازمند انجام شود.
وی با اشاره به طرح یه لقمه مهربونی در ماه مبارک رمضان، افزود: علاوه بر این مراسم، ۶ هزار بسته افطاری و ارزاق حمایتی نیز بین نیازمندان، ایتام و اقشار کم برخوردار منطقه بیست تا پایان این ماه توزیع می شود.
حجت الاسلام مسلمی ادامه داد: تمامی طرح های رسیدگی به نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیرین و افراد نیکوکار محلی که از سوی مدیریت شهری منطقه بیست و در قالب انجمن های خیرین شناسایی و فعال شده اند، در حال اجراست.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست رسیدگی به اقشار کم برخوردار با مشارکت و همکاری خیرین محلی را از مهمترین اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد.
/آخبرنگار: آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار