دستگیری 38 سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی

معاون عمليات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات روز گذشته پلیس استان، 38 نفر به اتهام سرقت و جرائم مرتبط با حوزه مواد مخدر دستگیر شدند.

کد مطلب: ۶۲۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، سيامك قاسمي افزود: در تداوم طرح‌های امنيت بخش پلیس استان، 13 نفر به اتهام سرقت و 25 نفر به دليل ارتكاب جرايم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضايي معرفي شدند.

وی ادامه داد: در بازجويي هاي انجام شده از دستگيرشدگان تعداد 29 فقره انواع سرقت كشف و اموال كشف شده نيز با هماهنگي دستگاه قضايي به مالباختگان تحويل داده شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي بیان کرد: کشف دو دستگاه وسيله نقليه سرقتي،کشف هفت فقره سرقت منزل و دیگر اماکن خصوصی، کشف 9 فقره سرقت محتويات و لوازم خودرو و ... بخشي از كشفيات پليس استان در این روز بود كه پس از هماهنگي با مراجع قضايي به مالباختگان تحويل داده شد.

قاسمی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضايی، از شهروندان خواست تا هر گونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی به 110 به اطلاع پليس رسانده تا در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و در فراسوی همکاری هدفمند آنان با پلیس، بستر هرگونه هنجارشکنی و تخلف برای همیشه در سطح جامعه از بین برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار