دستگیری 60 خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 60 نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 60 خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور بالا بردن احساس امنیت در بین شهروندان در شهرستان مرودشت به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران، 381گرم هروئین، 4گرم شیشه، 685گرم تریاک، 147گرم شیره تریاک، 292گرم سوخته تریاک، 236 گرم گراس و 10عدد آلات استعمال مواد مخدر را کشف و در این خصوص 60نفر خرده فروش را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به توقیف 5 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان مواد که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع می کردند، خاطر نشان ساخت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، هدف از اجرای این طرح را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سود جو عنوان کرد و ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را سریعاً با پلیس در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار