معاون پرورشی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

اختصاص 18 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش آموزان دلیجانی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان از اختصاص 18 پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۸۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

محسن رفیعی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: کانون های شهید رجایی و تزکیه، سالن های ورزشی امام علی (ع)، شهید بهشتی و شهدای فرهنگی و 12 آموزشگاه به عنوان پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: پایگاه اصلی اوقات فراغت دانش آموزان در کانون شهید رجایی است و برنامه ریزی کلاس ها در این مرکز انجام خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دلیجان اظهار داشت: دارالقرآن نور اهل بیت (ع) نیز به عنوان پایگاه قرآنی برای اشاعه فرهنگ قرآن کریم در نظر گرفته شده و کلاس های تخصصی قرآن را برای رده های سنی مختلف برگزار خواهد نمود.

رفیعی در خصوص تنوع برنامه های اوقات فراغت نیز بیان کرد: امسال رشته های خوشنویسی و خط تحریری، نقاشی و طراحی، زبان انگلیسی، رایانه، ریاضی آسان، تکواندو، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و شنا برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده و از حضور مربیان ماهر و کارآزموده استفاده بهره مند خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد تنوع در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان، ابراز داشت: فعالیت‌ها و برنامه های اوقات فراغت نباید صرفا در مدرسه متمرکز شود و یکی از اهداف این است که برنامه‌های اوقات فراغت را در محیط خارج از مدرسه نیز طراحی و اجرا کنیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دلیجان گفت: امسال اردوهای یک روزه و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی نیز برای هر پایگاه پیش بینی شده که در طول برگزاری کلاس های اوقات فراغت اجرا خواهد شد.

رفیعی افزود: سال گذشته حدود 510 نفر از دانش آموزان در طرح اوقات فراغت شرکت کردند و امسال با همکاری نهادها و ادارات شهرستان و فعالیت های مدیران پایگاه ها، استقبال بیشتری از این کلاس ها صورت خواهد گرفت.

مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت تابستانی با حضور مسئولین شهرستان روز شنبه دهم تیر ماه آینده در سالن کانون شهید رجایی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار