رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر:

مردم پشتوانه نظام و انقلاب هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه مردم ما پشتوانه محکمی برای این نظام و انقلاب هستند، گفت:مردم پایبند این نظام هستند و این را می‌شود از حضور آنها در انتخابات مشاهده کرد.

کد مطلب: ۶۲۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: مردم پشتوانه نظام و انقلاب‌شان هستند و در این انتخابات همان نظر رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد و مردم به ندای رهبرشان لبیک گفتند و با حضور حداکثری خود در انتخابات که چنین حضوری حتی در کشورهایی که ادعای دموکراسی هم دارند وجود ندارد ، پیام بزرگی به دوستان و دشمنان ملت ایران دادند .

وی در خصوص برنامه‌های اجرا شده توسط اداره تبلیغات اسلامی گفت: از آغاز سال ۹۶ برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی با برگزاری مراسم عبادی و معنوی اعتکاف با حضور شش هزار نفر از خواهران و برادران که اکثرا هم جوان بودند در 30 مسجد شهرستان اسلامشهر برگزار گردید که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی داشته است .

وی ادامه داد: برنامه های اعیاد شعبانیه امسال نیز با همکاری هیات‌های مذهبی و فعال شهرستان به نحو احسن و باشکوه برگزار گردید و در دهه پایانی ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان ان شاءالله مراسم غبار روبی و عطر افشانی مساجد به طور نمادین از مسجد المهدی(عج) اسلامشهر آغاز می‌گردد و در تمام مساجد شهرستان نیز برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام کنگرلو ، با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵۰ نفر مبلغ دینی به مساجد و اماکن مذهبی سطح شهرستان اعزام خواهد شد و برنامه کرسی‌های تلاوت و تفسیر و جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی مصری و ایرانی برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: ارشیا کیانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار