جلسه شورای فرهنگی نماز در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : نماز خضوع و بندگی و رابطه مخلوق با خالق است که در تمامی ادیان الهی مورد تاکید قرار گرفته است .

کد مطلب: ۶۲۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید حامد ساجدی نژاد اظهارکرد: اقامه نماز که یاد خداست ما را به آرامش معنوی می رساند و به فرموده خداوند نماز انسان را از فحشا و منکرات باز می دارد و در نتیجه آرامش و امنیت اجتماعی را برای همگان فراهم می سازد وانسان علاوه بر سعادت دنیوی به سعادت اخروی نیز نائل می شود.


ساجدی نژاد افزود: هیچ فریضه ای به اندازه نماز در قرآن و احادیث و روایات مورد تاکید قرار نگرفته و این حاکی از اهمیت بالای نماز است .


وی همچنین خاطر نشان کرد: پیشوایان دین اسلام همواره بر به جا آوردن نماز در اول وقت تاكید داشته‌اند به طوری كه حتی در زمان جنگ و كارزار نیز در هنگام نماز آن را ترك و به نماز اول وقت می‌پرداختند و در عصر حاضر نیز مسئولان در گسترش آموزه‌های دینی در جامعه موثر هستند به طوری كه هر دستگاه اجرایی كه مدیركل آن مقید به اقامه نماز اول وقت باشد كاركنان و كارمندان نیز الگوبرداری كرده و نماز خود را در اول وقت اقامه می‎كنند.


ساجدی نژاد با بیان اینکه برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان با غبارروبی و عطرافشانی نمازخانه های سازمان و ادارات تابعه انجام می شود، تصریح کرد: برگزاری روزانه جمع خوانی قران کریم ، سخنرانی های مذهبی و فرهنگی؛پاسخ به سوالات شرعی،برگزاری مسابقات فرهنگی و تجلیل از نمازگزارن و خادمان نماز در سازمان از مهمترین برنامه های شورای اقامه نماز در ماه مبارک نماز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار