رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

برگزاری انتخابات در بیش از سه هزار شعبه اخذ رای در استان فارس

​معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در فارس در سه هزار و 571 شعبه و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نیز در سه هزار و 533 شعبه ثابت و سیار این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۲۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، هادی پژوهش جهرمی افزود: از مجموع چهار میلیون و 851 هزار و 274 نفر جمعیت این استان، سه میلیون و 429 هزار و 553 نفر واجد شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری هستند که از این تعداد، 78 هزار و 481 نفر را رای اولی ها شامل می شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی در 10 شهر استان شامل جهرم، لارستان، مرودشت، فیروزآباد، فسا، داراب، نورآباد ممسنی، آباده، کازرون و شهر صدرا شیراز که شمار اعضای شورای شهر در آنها هفت نفر است به شکل تمام الکترونیک در 558 شعبه برگزار می شود.

پژوهش جهرمی، تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را 17 هزار و 264 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد 940 تن مربوط به شهرستان شیراز (شیراز، صدرا، زرقان، داریون، خان زنیان، لپویی) است.

جمعه 29 اردیبهشت ماه روز حضور مردم در صحنه برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار