بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با پانا:

غیرت به خرج دادند/ نبرد نمایندگان ایران با تیم های عربی نابرابر است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم های ما که در لیگ قهرمانان آسیا بسیار مظلوم بودند چرا که جنگ نابرابر بین آنها ئو تیم های عربی بود. تیم های عربی همگی از امکانات زیادی برخوردارند اما در مقابل تیم های ایران اینگونه نبودند

کد مطلب: ۶۲۱۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس در گفت و گو با پانا درباره صعود تیم های ایران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سه تیم عملکرد خوبی داشتند اما ضعف هایی هم وجود داشت که البته همین صعود به نظرم خودش حائز اهمیت بود.

وی افزود: تیم استقلال در بازی مقابل التعاون روان بازی کرد و فکر می کنم دلیل صعودش هم همین بدون استرس بازی کردن بود.استقلال کار سختی داشت آنها 4 روز 4 روز به مصاف رقبا رفتند ولی تلاش کردند و در مرحله بعد با موفقیت به جمع تیم‌های برتر می رسند.

این کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بازی بعدی استقلال نیز اظهار کرد: اگر بازی اول در امارات بود خیلی بهتر می‌شد و ما شانس بیشتری داشتیم. ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا باشد یا به موفقیت برسد به این مسائل نباید فکر کند.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: به نظرم در مرحله بعد شرایط تیم ها کاملا عوض می شود و فضای گلزنی بسته تر از قبل می شود و و دیگر جای اشتباه کردن نیست.

وی عنوان کرد: بازی بعدی استقلال با العین امارات است که نباید از این تیم غافل شد چرا که فوتبال امارات کلا پیشرفت کرده و آنها بازیکنان خارجی زیادی دارند که می‌توانند به این تیم کمک کنند. به نظرم شاید آنها در مرحله بعد حتی بازیکن هم به تیم شان اضافه کنند.

وی همچنین به عملکرد استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: استقلال خوزستان از آن دسته تیم هایی بود که من به شخصه فکر نمی کردم تا این مرحله جلو بیاید آن هم به دلیل مشکلات مالی که این تیم داشت. تیم های ما که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند بسیار مظلوم بودند چرا که جنگ نابرابر بین آنها بود. تیم های عربی همگی از امکانات زیادی برخوردارند و برای آنها پول خرج شده و بازیکن خارجی به خدمت گرفتند اما در مقابل تیم های ایران اینگونه نبودند و واقعا با شرایط سختی به این مرحله رسیدند که همین موضوع بسیار ارزشمند است.

ذوالفقارنسب ادامه داد: تیم استقلال خوزستان ابتدای بازی را با استرس شروع کرد و مقابل الجریزه به میدان رفته بود تیمی که امید به صعود دیگر نداشت و راحت بازی می کرد و من فکر می کنم کمی بابت این موضوع دچار استرس شده بودند بعد از گل اولی که از این تیم خوردند فشار تیم افزایش پیدا کرد و توانستند صعود کنند.

وی همچنین در مورد بازی بعدی استقلال خوزستان با الهلال عربستان نیز اظهار کرد: مطمئنا که کار سختی پیش رو دارند چرا که کلا تیم های عربی قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شوند از طرفی تیم استقلال خوزستان مشکلات مالی بسیار زیادی هم دارد و هنوز نتوانستند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند که این موضوع در روند کار آنها خلل ایجاد می کند.تیم الهلال تیم خوبی است و باتوجه به اینکه استقلال خوزستان هر دو بازی رفت و برگشت مهمان است باید در کشوری دیگر در برابر این تیم قرار بگیرد به همین دلیل همه توانش را باید به کار بگیرد که از پس آنها برآیند.

ذوالفقارنسب در پایان اظهار کرد: خوشحالم که سه نماینده ایران به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند هر چند که همیشه گفته ام جنگ آنها با تیم های عربی نابرابر است اما به هر حال بازیکنان هر سه تیم غیرت به خرج دادند و خوب بازی کردند. امیدوارم در مرحله بعدی هم تیم ها همینطور با قدرت به میدان بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار