در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب: تیم ملی با فوتبال حساب شده مراکش را شکست داد اما نباید در ادامه راه مغرور شد

تهران (پانا) – کارشناس فوتبال ایران معتقد است ایران فوتبالی حساب شده را در دیدار با مراکش ارائه کرده اما به بازیکنان هشدار داد برای دیدار با اسپانیا مغرور نشوند.

کد مطلب: ۸۲۹۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب: تیم ملی با فوتبال حساب شده مراکش را شکست داد اما نباید در ادامه راه مغرور شد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره بازی ایران مقابل مراکش و برد تیم ملی در اولین گام از جام جهانی گفت: خدا را شکر تیم ملی ایران بعد از بیست سال در جام جهانی پیروز شد. ما شروع خیلی بدی داشتیم، دلیل این موضوع هم تبلیغاتی بود که در رابطه با تیم مراکش شده بود و آنها هم بی‌محابا در ابتدای بازی حمله کردند اما رفته رفته تیم ملی توانست خودش را پیدا کند و در اواخر نیمه اول موقعیت برای گلزنی داشتیم. البته مراکشی‌ها هم موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه ما داشتند.

وی ادامه داد: ستاره تیم ملی در بازی با مراکش علیرضا بیرانوند بود، او به خوبی توپ‌هایی را که به سمتش می‌آمد، مهار می‌کرد و یکی از روزهای کم اشتباهش را سپری کرد. خط میانی تیم هم خوب کرد و اجازه به مراکشی نداد و در اواخر بازی هم سانتر خوب حاج صفی و گل به خودی بازیکن مراکشی این پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.

ذوالفقارنسب افزود: به نظرم اگرچه مراکشی‌ها ابتدای کار خوب بودند و بی‌محابا به تیم ما حمله کردند، اما خیلی زود دچار افت بدنی شدند و مشخص بود تیم در نیمه دوم کم می‌آورد اما بازیکنان ما حساب شده کار کردند و رفته رفته بهتر شدند. در مجموع به نظرم ما نسبت به مراکشی‌ها لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم.

سرمربی سابق تیم ملی امید در مورد صعود ایران به مرحله دوم اظهار کرد: به نظرم الآن خیلی زود است در مورد صعود صحبت کنیم. همه ما می‌دانیم بازی با اسپانیا و پرتغال خیلی سخت است و واقعاً حریفان سرسختی داریم اما تلاش خودمان را می‌کنیم. اسپانیا و پرتغال در دیدار روبرو خیلی خوب کار کردند، به هرحال کار سخت است و امیدوارم بازیکنان برد مقابل مراکش را فراموش کنند و مغرور نشوند و بهتر از بازی اول بازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار