همایش تقدیر از برترین های آموزش ابتدایی شهرستان دشتستان

با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر همایش تقدیر از برترین های آموزش ابتدایی شهرستان دشتستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازدشتستان ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این همایش با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت:در سه سال گذشته شاهد تلاش های بی وقفه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان بوده و با تلاش های صورت گرفته در زمینه های علمی،آموزشی،فرهنگی و پرورشی شاهد موفقیت های زیادی در این زمینه بوده ایم که همگی نشان از کارهای ارزشمندی است که در این مدت صورت گرفته است.

محمود قاسمی افزود :معلمان ایران زمین شایسته تقدیرند،چرا که با وجود تمام مشکلات و مسائلی که دارند در انجام رسالت خطیر خود کوتاهی نکرده اند و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند.

در این همایش مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت :در سه سال گذشته تلاش نموده اول از همه عزت و آبروی مجموعه آموزش و پرورش حفظ شود و سعی نمودیم حریم آموزش و پرورش محترم شمرده شود و در این راستا تلاش نمودیم تعهدات بر جا مانده را به جامعه آموزش و پرورش برگردانیم.

سید حسن لواسانی فرد افزود :تلاش های صورت گرفته نتایج نسبتا خوبی در پی داشته و در این راستا دانشگاه فرهنگیان را با رشته های جدید در دشتستان راه اندازی نموده و درمانگاه فرهنگیان را که فقط نامی از آن باقی بود راه اندازی نموده و در حال حاضر با جذب منابع مالی از خیرین در حال توسعه این درمانگاه و راه اندازی قسمت های جدید هستیم.

وی ادامه داد :مرکز رفاهی فرهنگیان را با امکانات مناسب راه اندازی نموده و فروشگاه فرهنگیان که در محلی نامناسب و کوچک قرار داشت درجا و مکان مناسب راه اندازی نموده و سه سال متوالی شورای آموزش و پرورش دشتستان به عنوان شورای برتر استان انتخاب شده و همچنین در کنکور سه سال متوالی رتبه برتر استان را کسب نموده ایم و امروز احساس ما عزت مندی آموزش و پرورش دشتستان است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت :این شهرستان سه سال متوالی در رشته نانو تکنولوژی مقام برتر کشوری کسب نموده و برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش منطقه یک تیم ریاضی را به کشور هلند اعزام نموده و همچنین دو تیم دختران و پسران را در رشته کار و فناوری به مسابقات کشور فیلیپین با حضور 54 تیم از جهان اعزام نمودیم.

لواسانی فرد خاطر نشان کرد :طرح گفت و گوی شهروندی که امسال در مدارس متوسطه اجرا شد در سال آینده نیز با حمایت شهرداری برازجان و با امکانات و گستردگی بهتر در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت.

فاطمه احمدی پور، خبرنگارپانا، دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار