برگزاری جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرو روستا درشهرستان قدس

درجلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا فرماندار قدس گفت: تعامل بین شوراهای شهر و روستا و فرمانداری باعث رفع مشکلات شهری به نحو مطلوب می شود.

کد مطلب: ۶۱۹۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، در این جلسه که با حضور سید مهدی محمدی فرماندار، معاون سیاسی انتظامی ، اعضای شورای تامین شهرستان، دادستان و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا واعضای ستاد انتخابات برگزار شد ، محمدی فرماندارطی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از تلاشهای نهادها و ارگانهایی که در امر انتخابات تلاش می کنند، اظهار کرد: وظیفه فرمانداری به عنوان مجری انتخابات این است که هئیت های اجرایی و نهاد های مربوطه را هماهنگ کند و از آنجایی که به لطف خدا تعامل بسیار خوبی بین عوامل و دست اندر کاران انتخابات هست امیداواریم انتخابات به نحو مطلوب وبا حضور حداکثری، آگاهانه و با شور و شعور شهروندان برگزارشود .
وی در ادامه خطاب به کاندیداهای حاضر در جلسه گفت: اعتقاد دارم فلسفه حضور شما در انتخابات چیزی جز خدمتگزاری نیست .
محمدی افزود از انجایی که تعداد محدودی از شما عزیزان وارد عرصه شوراها ی شهر و روستا خواهد شد بنده از همین تریبون اعلام می کنم که دست شما را به گرمی می فشاریم و امیداواریم در ادامه، فرمانداری و مجموعه ساختارهای اداری شهرستان را کمک کنید تا با تعامل و همچنین بهره گرفتن از مشارکت مردم در حل مشکلات شهری موفق شویم .
وی ادامه داد: اخلاق انتخاباتی یکی از مواردی است که لازم است همه عزیزان آن را رعایت کرده و از اقدامات و حرفهایی که زیبنده آنها نیست دوری کنند، زیرا ما وظیفه خود می دانیم که با تخلفات انتخاباتی برخورد کنیم .
محمدی افزود: یکی از وظایف شوراها این است که در حل مسائل شهری و مشکلات از حضور و مشارکت مردم در این امر بهره ببرندو طبیعتا نتیجه این مشارکت همدلی و همکاری داشتن شهری آباد است که منجر به بوجود آمدن حس آرامش و نشاط در بین شهروندان می شود .
وی در ادامه گفت: از آنجایی که سال 96 با تقدسی خاص، میلاد پربرکت حضرت زهرا(س)و بعثت پیامبر و اعیاد شعبانیه آغاز شده، امیدواریم که در ادامه با برگزاری انتخابات پر شور و حداکثری مردم و سپس تعاملی که بین اعضای منتخب شورای شهرو فرمانداری بوجود می آید در زمینه توسعه شهری اقدامات اساسی و خوبی را انجام دهیم .
فرماندارشهرستان قدس در ادامه و در خصوص انتخابات گفت: وظیفه ما تکریم مردم است و ما به عنوان نهاد حاکمیتی و با نظارت دقیق این امکان را فراهم خواهیم کرد که انتخابات به نحو مطلوب و در فضایی سالم و آرام برگزار شود. وی افزود مشارکت حداکثری در انتخابات مظهرمردم سالاری وباعث اقتدار و سربلندی نظام است و امیداواریم همه با حضور خود در انتخابات و گزینش فرد اصلح دین خود را با نظام و کشور ادا کینم .
در ادامه جلسه معاون سیاسی انتظامی و رئیس ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان قدس در خصوص برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : انتخابات به دست مردم صورت می گیرد و اعضای شعب و همچنین هئیت نظارت انتخابات از میان مردم هستند .
اینانلو افزود: برای برگزاری انتخابات 120 شعبه اخذ رای در مراکزی که برای این امر در نظر گرفته شده است مستقر خواهد شد و امیدواریم که مردم بتوانند در کمال امنیت و آرامش رای خود را به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار