در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم :

برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر اعلام شد

عبدالناصرغلامی دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم، مهم ترین برنامه های استانی هفته بزرگداشت مقام معلم را اعلام کرد .

کد مطلب: ۶۱۷۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، عبدالناصر غلامی با اشاره به شروع هفته بزرگداشت مقام معلم از جمعه هشتم اردیبهشت ماه اظهار داشت : سخنرانی مدیرکل و مدیران آموزش و پرورش در خطبه های نماز جمعه با حضور فرهنگیان ،دانش آموزان و آحاد مردم استان بوشهر این هفته برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم افزود: نشست خبری مدیرکل با خبرنگاران نیز روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

غلامی گفت : تجدید میثاق با شهدا،زیارت عاشورا،برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی یکی از آثارهای استاد مطهری از دیگر برنامه های این هفته می باشد .

وی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان از مهم ترین رویدادهای هفته بزرگداشت مقام معلم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از همکاران فرهنگی،عیادت از خانواده های شهدا و ایثارگر فرهنگی از دیگر برنامه های این ستاد می باشد.

این مقام مسؤول با عنوان این که مسابقات مقاله نویسی،انشاءنویسی درباره منزلت معلم برای دانش آموزان ابتدایی برگزار شده، گفت: شب شعر معلم و مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم از معرفی نماینده فرهنگیان استان بوشهر برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و یادآور شد : همایش تجلیل از معلمان نمونه استان نیز در این هفته برگزار خواهد شد و تعداد 15 نفر معلم نمونه استانی و 115 نفر معلم نمونه منطقه ای در این هفته تجلیل می شوند.

گفتنی است، همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی با حضور مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش و مسؤولان ارشد استان برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار