الناز حبیبی در گفت و گو با پانا:

استعداد، علاقه و پشتکار عوامل موفقیت یک هنرمند در میان مردم است

الناز حبیبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در حاشیۀ نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی»،گفت: استعداد، علاقه و پشتکار مهم ترین عامل موفقیت یک هنرمند در میان مردم است.

کد مطلب: ۶۱۶۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

جمعی از شخصیت ها و هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون شب گذشته به تماشای نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» ، اثری از «برتولت برشت» به کارگردانی «امیر دژاکام» در تالا حافظ تهران نشستند.

محمد توکلی، مشاور رئیس جمهور، مهندس طوسی، دکتر مرادی، حسین مسافر آستانه، عباس جمشیدی، عباس عبدالله زاده و فرج اله گلسفیدی، از جملۀ میهمانان این نمایش بودند.

الناز حبیبی، بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون، در حاشیۀ این نمایش، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی-هنری خبرگزاری پانا، ضمن ابراز خرسندی از تماشای این اثر، گفت: برای من نشستن در تئاتر سخت است و نخست که شنیدم قرار است به مدت حدود 90 دقیقه به تماشای این اثر بنیشنم، اما همه چیز خوب و درست پیش رفت، همه چیز درست جای گذاری شده بود.

حبیبی با اشاره به این که بازی های خوب و حساب شدۀ این اثر به هیچ وجه گذر زمان را برای تماشاچی محسوس نمی سازد، افزود: من هر لحظه در این اثر منتظر آمدن «نرگس محمدی» روی صحنه بودم و وقتی که وارد صحنه شد غافلگیر شدم.

این بازیگر در بخشی دیگر از این گفتگو، ضمن تبریک به همۀ دست اندرکاران نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» ادامه داد: استعداد، علاقه و پشتکار مهم ترین عامل موفقیت یک هنرمند در میان مردم است.

«صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار حافظ تهران، هر شب از ساعت 20:45 دقیقه روی صحنه خواهد رفت .

سروش طاهری ( بوچر-هنرپیشه)، تینو صالحی (کلارک - قاضی)، بهار قاسمی (منشی - پرستار)، بهرام ابراهیمی (روما- شیت)، مرتضی آقاحسینی (داگسبارو - سبزی فروش سیسرویی)، دانیال ابراهیمی(داگسباروی جوان)، امیر کربلایی زاده (آرتورو اویی)، احسان ابوالقاسم ( بادیگارد اویی)، ابوالفضل جمشیدی (جیری)، حسین شهبازی(باول - فیش)، ملیحه کیا (گودویل-برادر کراکت- اینا) ، هدیه آزاده (اوکیسی- کراکت)، مهرنوش دارا (زن- وکیل مدافع)، حامد پورمحمد ( جیوولا)، عارف عباسی (دادستان- کشیش)، سمیه صباغی (داکدیسی)، نرگس محمدی ( بتی دالفیت)، شهره رعایتی(آقای دالفیت) از جملۀ بازیگرانی هستند که در آخرین اثر امیر دژاکام در مقام کارگردان به ایفای نقش می‌پردازند .

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:« داستان نمایشنامه در مورد جنایتکار خرده پا به نام آرتورو اویی که از آشفتگی وضع بازار سبزیجات در شیکاگو و فساد موجود در دستگاه قضایی و شورای شهر استفاده کرده و به یک جنایتکار قدرتمندی تبدیل می‌شود که تمام امور شهر را به دست گرفته، مخالفان خویش را ساکت کرده و قصد تسخیر سایر نقاط را دارد . »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار