فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:

۸۰ درصد مشکل آب شرب اهالی مشگین‌شهر برطرف شد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: با تلاشهای انجام شده تاکنون مشکل آب شرب بیش از ۸۰ درصد از اهالی مشگین‌شهر برطرف شده است.

کد مطلب: ۶۱۴۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی رحیمی‌زاد افزود: وقوع سیلاب روز جمعه که سبب قطعی آب شرب ساکنان مشگین‌شهر شده بود با تلاشها و اقدامات شبانه‌روزی انجام شده در حال حاضر اغلب مشکلات در این حوزه رفع شده و آب شرب بیش از ۸۰ درصد از ساکنان برقرار شده است .

وی گفت: پیش‌بینی ما این بوده که مشکل آب شرب در این منطقه تا صبح امروز برطرف شده و بتوانیم آب تمامی مشترکان را وصل کنیم اما بر اثر بارش باران، ذوب برفها و جاری شدن سیلهای بعد از آن روند عملیات برای رفع مشکل آب شرب در منطقه به کندی پیش می‌رود و در حال حاضر آب شرب ۲۰ درصد از اهالی منطقه همچنان قطع است .

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در روز گذشته با حضور معاون وزیر نیرو بیان کرد: در این جلسهآخرین وضعیت بحران سیل در شهرستان مشگین‌شهر بررسی و تمهیدات و راهکارهای لازم برای رفع این بحران در منطقه اتخاذ شد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکل اساسی را که قطعی آب شرب اهالی بوده رابرطرف کنیم .

رحیمی‌زاد تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات در راستای رفع مشکل قطعی آب در شهرستان با جدیت ادامه داشته و تلاش می‌کنیم با بسیج تمامی نیروهای مربوطه که از ابتدای سیلاب در آماده‌باش بوده‌اند مشکلات موجود در این بخش را هر چه سریع‌تر رفع کنیم .

وی با اشاره به وارد شدن خسارات بر اثر تندباد و سیلاب در بخشهای دیگر شهرستان گفت: طوفان۱۳۵کیلومتری در مشگین‌شهر علاوه بر ذوب برف کوهستان سبلان و طغیان خیاوچایی و گل آلود شدن آن و در نتیجه قطعی آب در منطقه سبب خسارت بر تاسیسات شهری، باغات و برخی بخشهای دیگر نیز شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار