جلسه مبارزه با قاچاق کالا در قدس برگزار شد

اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۲۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس ، اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد .
سید مهدی محمدی ضمن تبریک سال نو و میلاد امام جواد (ع) گفت :نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی تولد واشتغال است، امروز تمام اقتصاد دانان اصلی ترین مشکل کشور را تولید می دانند که کاهش تولید ، کاهش اشتغال را در بر دارد .
فرماندار شهرستان قدس افزود : در خصوص قاچاق کالا و خروج ارز از کشور که سالیانه 25 تا 30 میلیارد قاچاق برابر با 5/2 میلیون اشتغال است .
وی ادامه داد: اقداماتی همچون مبارزه با قاچاقکالا وهمچنین آگاهی دادن به شهروندان به وسیله نصب بنر های اطلاع رسانی در سطح شهر که باید به صورت دوره ای نباشد و مردم به این باور برسند که استفاده از کالاهای ایرانی تقویت تولید و اشتغال است .
محمدی در خصوص مصوبات گذشته گفت: 80٪ مصوبات قبلی انجام شده است و توقع احصای کامل مصوبات را داریم وی ادامه داد. یکی از منویات مقام معظم رهبری در منشور اخلاقی که در سخنرانی ایشان در مشهد مقدس فرمودند 1- امنیت سرمایه گذاری در کشور ایجاد شود .2- مبارزه با قاچاق کالا ( آن هم نه مبارزه با خورده فروشان (
اگر بخواهیم رونق در کشور ایجاد شود یکی از راه ها ، مبارزه با قاچاق کالاست. نقشه راه خوبی در دولت ترسیم شده است و همه نیردها اعم از نیروهای انتظامی اداره صنعت معدن و تجارت - کارهای خوبی انجام داده اند و از همه عزیزان تشکر می کنم و انتظار دارم با برنامه ریزی مدون اقدامات کاملتری صورت بگیرد .
فرماندار قدس در پایان اشاره کرد: شهری که قطب صنعتی است و نزدیک به 2 هزار واحد صنعتی دارد قطعا می توانیم در امر تولید موفق تر ظاهر شویم و انتظار داریم آنچه که مطالبه مردم است انشاالله در شهرستان ما محقق شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار