فعالیت 178 شرکت فناور در 10 حوزه فناوری در پارک علم و فناوری یزد

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد توسعه کمی و کیفی منابع مالی و تسهیلات فناوری را نیز از برنامه‌های سال گذشته پارک علم و فناوری برشمرد و بیان کرد: اکنون 178 شرکت فناور در 10 حوزه فناوری در پارک علم و فناوری یزد مشغول به فعالیت هستند.

کد مطلب: ۶۱۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد، داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری استان یزد در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: با همگرایی و انسجامی که در یزد وجود دارد، موفقیت‌های خوبی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان رخ داد.

وی افزود: برنامه‌های پارک علم و فناوری شامل ارتقا کیفیت و رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و بهسازی حداقل 20 واحد صنعتی از محل تحقیقات شرکت‌های دانش بنیان و استقرار 80 مؤسسه جدید در پارک علم و فناوری و ده‌ها برنامه دیگر بوده است.

پورسراجیان، توسعه کمی و کیفی منابع مالی و تسهیلات فناوری را نیز از برنامه‌های سال گذشته پارک علم و فناوری برشمرد و بیان کرد: اکنون 178 شرکت فناور در 10 حوزه فناوری در پارک علم و فناوری یزد مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در راستای توسعه کیفی و کمی منابع 101 هزار و 442 میلیون ریال تسهیلات در قالب 224 فقره از منابع صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و تسهیلات 10 هزار میلیون ریالی از سوی پارک علم و فناوری به واحدهای فناور پرداخت شد.

رئیس پارک علم و فناوری یزد خاطرنشان کرد: توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی با برگزاری تورهای مختلف فناوری در کشورهای آلمان و گرجستان نیز در راستای ارتقا کیفی فعالیت‌های پژوهشی پارک انجام شده است.

وی همچنین از ایجاد مرکز توسعه فناوری‌های هوایی و هوانوردی با توجه به نقش و اهمیت این صنعت خبر داد و افزود: مرکز این فعالیت پارک علم و فناوری یزد انتخاب شده است.

/ خبرنگار: سجاد جدیدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار