مدیر آموزش و پرورش هوراند:

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در هوراند برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش هوراند گفت: دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ۲۴ فروردین ماه در شهرستان هوراند برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۰۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،اکبر عبدالهی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نام گذاری سال ۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یکی از مسیرهای پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در زمینه اقتصادی و اشتغال بوده به طوری که تحقق منویات مقام معظم رهبری زمینه رشد و شکوفایی همه جانبه کشور را فراهم می کند .

وی به سیاست های دولت تدبیر و امید و هدف گذاری مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و خواستار رعایت نظم و مقررات در تمامی امورات تکریم ارباب رجوع و معلمان و دانش آموزان، جدیت در امورات محوله باتوجه به شرح و وظایف و حفظ وحدت و انسجام جذب و هدایت خیرین برای نو سازی و مقاوم سازی مدارس شهرستان و... شد .

مدیر آموزش و پرورش هوراند تلاش، کوشش و همت مضاعف در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری را از ماندگارترین کار های نیک و پسندیده ذکر کرد و افزود: امسال به حول قوه الهی و به همت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار آموزش و پرورش شهرستان هوراند به آینده ای امید وار دست خواهد یافت، چراکه یکی از عوامل موثر در افزایش کیفیت آموزشی ایجاد فضاهای آموزشی جدید و مقاوم سازی است .

وی ادامه داد: دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان هوراند را در حالی کلید می زنیم که امیدواریم خیرین و مردم برای افزایش فضاهای آموزشی و مقاوم سازی مدارس فرسوده همکاری و همراهی لازم را داشته باشند .

عبدالهی در پایان با ذکر اینکه ۶۰ کلاس درس اعم از کلاس های درس در روستاها و شهر هوراند نیاز به بازسازی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۵۰ دانش آموز هوراندی در کانکس تحصیل می کنند امیدواریم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت ها و کمک های خیرین برای این دانش آموزان فضای آموزشی بهتری فراهم کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار