دوره آموزشی تشکل و سازمان دانش آموزی مربیان پیشتازان هوراند برگزار شد

تبریز ( پانا ) - طی دوره آموزشی تشکل و سازمان دانش آموزی مربیان پیشتازان منطقه هوراند استان آذربایجان شرقی که صبح امروز در سالن جلسه اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، به گفته ی معاون سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی هوراند در ثبت نام پیشتازان در گروه الف کشوری قرار دارد.

کد مطلب: ۸۸۳۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی  تشکل و سازمان دانش آموزی  مربیان پیشتازان هوراند برگزار شد

اکبر عبدالهی گفت: « برای رسیدن به اهداف نهایی دستگاه تعلیم تربیت باید ریل گذاری صورت گیرد که سازمان دانش آموزی در این ریل گذاری سهیم است. »

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند افزود : « دانش آموزان فطرتا دارای استعداد هستند و سازمان دانش آموزی براستعداد یابی و شناخت استعداد های دانش آموزان باید برنامه داشته باشد ودر راستای برنامه ها و ریل گذاریها تلاش مضاعف نماید تا در دانش آموزان خودباوری و اعتماد به نفس ایجاد کند. »

مقداد علیزاده نیز در دوره آموزشی گفت: « با توجه به لزوم آموزش مربیان در دوره های تخصصی، دوره های آموزشی در قالب دوره ضمن خدمت 24 ساعته برای مربیانی که در سامانه Pishtaz.irsto.ir ثبت نام کرده و گروه تشکیل داده اند ، برگزار می شود. »

معاون سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی ادامه داد: « هوراند در ثبت نام پیشتازان رتبه یک استان و در سطح کشور در گروه الف قرار گرفت، این موفقیت و سربلندی بیشک به توانمندی مدیر و تلاش مجموعه آموزش و پرورش منطقه مربوط است.»

در این دوره آموزشی ، حکم مسئولیت سازمان دانش آموزی منطقه به " مهدی دهقان" ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار