پلمپ ۴۵ مرکز توزیع مواد غذایی در مازندران

بازرس ویژه کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد خدمات سفر مازندران گفت: 45مرکز پذیرایی و توزیع کننده مواد غذایی استان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمپ شدند.

کد مطلب: ۶۱۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، ابراهیم حسین‌خانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در طول اجرای طرح خدمات سفر این واحدها به خاطر جدی نگرفتن تذکر و اخطار چندباره بازرسان کمیته بهداشت و درمان تعطیل شدند.

وی با تاکید بر اینکه روزانه 102 اکیپ کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بهداشت محیط این دسته از مراکز را کنترل می‌کرده‌اند، گفت: از 25 اسفند 95 تا 14فروردین امسال 16 هزار 424 مورد بازرسی و نظارت از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی انجام و بیش از 12 تن موادغذایی فاسد از اماکن پذیرایی و تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم شد.

حسین‌خانی افزود: ۷ هزار 719 ماموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشک انجام شد که از آن 2019۲ هزار و ۱۹۲ مورد تصادفی و بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ مورد غیر تصادفی بوده است.

بازرس ویژه کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد خدمات سفر مازندران گفت: در این مدت بیش از 218 هزار بیمار توسط پزشکان اورژانس در بیمارستان های مازندران ویزیت شدند که از این تعداد بیش از 17هزار تن بستری و ۴ هزار و 280 نفر جراحی شدند.

وی افزود: 55 هزار و 11 نفر توسط پزشکان عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی ویزیت شدند.

حسین‌خانی در پایان تاکید کرد: ۹ هزار و 549 مورد کلرسنجی با هدف افزایش سلامت آب آشامیدنی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار