دانش آموزان کاشان رتبه های برتر جشنواره ملی داناب را به دست آوردند

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در این جشنواره "زهرا شایان" مقام اول، "فاطمه اربابی" و " فاطمه قربانی" رتبه های دوم ، " پوریا خامه چیان"،"علیرضا غیاثیان"،"علی مازوچی" و "زهرا کمالی فر" موفق به کسب مقام سوم شدند.

کد مطلب: ۶۰۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان ، مدیر آموزش و پرورش کاشان در این باره اظهار داشت: دانش آموزان این شهرستان هفت رتبه برتر ششمین دوره جشنواره ملی طرح داناب را به دست آوردند.

"محمود خدمتی" افزود: این جشنواره با هدف تبیین نقش دانش آموزان در حفاظت از منابع آب و مشارکت فعال آنها برای استفاده درست از منابع طبیعی و ضرورت رعایت فرهنگ مصرف بهینه است.

به گفته وی، در این جشنواره "زهرا شایان" مقام اول، "فاطمه اربابی" و " فاطمه قربانی" رتبه های دوم ، " پوریا خامه چیان"،"علیرضا غیاثیان"،"علی مازوچی" و "زهرا کمالی فر" موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی تصریح کرد: مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر در مجموع مناطق 41 گانه استان اصفهان شد.
وی تاکید کرد: افزایش آگاهی و حساسیت دانش آموزان نسبت به اهمیت آب و خطرات ناشی از کم آبی و اجرای طرح های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آموزش های لازم از جمله اهداف اجرای این طرح است.

خدمتی گفت: طرح ملی دانش‏ آموزی نجات آب ، در سال 88 در برخی استان‏های کشور به اجرا درآمد و براساس نتایج موفقیت آمیز حاصل از دو سال اجرای آزمایشی آن، به عنوان یک طرح ملی با مشارکت آب منطقه ای و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در مدارس متوسطه اول اجرا می شود.

به گفته وی، در اجرای طرح داناب، 80 همکار فرهنگی به عنوان رابط در مدارس بیش از 11 هزار دانش آموز را با آموزش های لازم آشنا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار