همایش طلایه داران تربیت در شهرستان دشتستان برگزار شد

به مناسبت سالروز تاسیس نهادمقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی،همایش طلایه داران تربیت با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و مشاوران و مربیان پرورشی مدارس در مرکزآموزشی ، رفاهی فرهنگیان برازجان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان دشتستان ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این همایش با گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی ، یاد و خاطره معماران ارزشمند نهاد مقدس امور تربیتی شهیدان رجایی و باهنر و 14 شهید امور تربیتی استان بوشهر را گرامی داشت و گفت :نهاد امور تربیتی و خانواده پرورشی زمانی می تواند در اهداف خود موفق باشد که همه با هم کمک کنند و نقش های خود را به خوبی ایفا کنند.

سیروس فتحی افزود :باور ما در فعالیت های پرورشی و فرهنگی این است که با کمک و همیاری مستمر مشاوران و مربیان پرورشی و سایر عوامل در مدارس برنامه های ما محقق می شود و قطعا فعالیت های مستمر مشاوران ، مربیان پرورشی مدارس بر این اساس شکل می گیرد.

همچنین حبیب اله بوستانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان در این همایش گفت :دانش آموزان شهرستان دشتستان در سال تحصیلی گذشته در مسابقات استانی بالغ بر 202 مقام کسب نمودند که این آمار نسبت به سال تحصیلی 94-93 که در سطح استان 174 مقام کسب کرده بودیم نشان دهنده رشد و صعود بسیار خوبی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود :هم اکنون تعداد مربیان پرورشی فعال در مدارس85 نفر،تعداد مشاوران مدارس35 نفر،مربیان و مراقبین سلامت 24 نفر ،کارشناسان کانون ها 12 نفر و کارشناسان حوزه اداری 10 نفر می باشد و 23 نفر از همکاران حوزه پرورشی در سال تحصیلی جاری بازنشسته شدند.

شایان ذکر است در این همایش از مربیان پرورشی ،مشاوران و مدیران برتر تجلیل به عمل آمد .

فاطمه احمدی پور وآیدا صفدری ، خبرنگاران پانا ، شهرستان دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار