رئیس بهزیستی لامرد خبر داد:

مشارکت موثر نیکوکاران لامردی در حوزه بهزیستی

رئیس بهزیستی لامرد گفت: با جذب مشارکت های مردمی و نیکوکاران در کنار اعتبارات ملی و استانی به گسترش اهداف سازمانی و بهبود شرایط مددجویان و معلولین می پردازیم.

کد مطلب: ۶۰۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، معصومه کاظم زاده در گردهمایی روسای بهزیستی شهرستان های استان فارس که در لامرد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب شهرستان لامرد مشارکت مردمی در تمامی حوزه های اجتماعی بهزیستی است، اظهار کرد:رایزنی های زیادی در زمینه جذب مشارکت های مردمی شد تا بتوانیم در کنار اعتبارات ملی و استانی فعالیت هایمان را گسترش و به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم.

رئیس بهزیستی لامرد با اشاره به پیگیری های کارشناسان بهزیستی در زمینه عمرانی افزود: با همکاری خیری نیکوکار پنج قطعه زمین به ارزش 2 میلیارد ریال به اداره بهزیستی اهدا که کلنگ مرکز جامع توانبخشی معلولان ذهنی در دهه فجر زده شد.

وی با بیان اینکه هزینه های آغاز عملیات اجرایی و امکانات این مرکز را خیر نیکوکار کمک خواهد کرد، ابراز داشت: اعتبار احداث این مرکز 20 میلیون ریال است که محل تامین آن کمک های یکی از نیک اندیشان است.

کاظم زاده با اشاره به مشکلات ایاب و ذهاب معلولان ذهنی خاطر نشان کرد: یک دستگاه ون به اعتبار 830 میلیون ریال برای بهبود وضعیت ایاب و ذهاب معلولان ذهنی خریداری شد و در زمینه مسکن معلولان نیز با همکاری بنیاد مسکن توانستیم پروانه ساخت سه قطعه زمین برای معلولان ذهنی فاقد مسکن آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار