کسب مقام اول شعر پرسش مهر استان بوشهر توسط دانش‌آموز بردخونی

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از کسب مقام اوّل شعر پرسش مهر استان بوشهر توسط دانش آموز بردخونی خبر داد .

کد مطلب: ۶۰۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، ظهیر محمودی در نشست شورای معاونان اداره آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: معصومه عاشوری دانش آموزان دبیرستان حجاب بردخون مقام اول شعر پرسش مهر استان بوشهر را کسب کرد.

وی با اشاره به سابقه پرسش مهر بیان کرد: اولین پرسش مهر در سال تحصیلی ۷۷ - ۷۶ توسط رئیس جمهور وقت مطرح شد و این طرح هرساله توسط روسای جمهور بیان و خواستار پاسخگویی فرهنگیان و دانش آموزان می‌شدند.

محمودی اضافه کرد: پرسش مهر موجب تلاش و فعالیت مجموعه آموزش و پرورش برای مشارکت در این طرح شده و روحیه تحقیق و پژوهش و ارائه ایده ها و نظرات سازنده را نهادینه می‌کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: پس از فراخوان پرسش مهر تعداد ۲۵ فرهنگی و ۱۸۰ دانش آموز آثار خود را به اداره تحویل دادند که آثار ۱۵ فرهنگی و ۷۵ دانش آموز به عنوان برگزیده به استان ارسال شد.

حیدر مغدانی افزود: پس از داوری آثار در مرکز استان، معصومه عاشوری دانش آموز کلاس سوم دبیرستان حجاب به عنوان نفر اول شعر پرسش مهر در بین مدارس متوسطه دوم انتخاب شد تا در مسابقات کشوری حضور پیدا کند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموز مذکور سال گذشته مقام دوم کشوری را در زمینه پرسش مهر به دست آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار