اولین تقابل تاریخ با همسایه شرقی/ افغان ها در رویای شگفتی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 12:30 امروز باید دومین جدالش در قهرمانی آسیا را انجام دهد.

کد مطلب: ۶۰۴۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران که اولین گام در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را با اقتدار و برتری پرگل 14 بر صفر مقابل مالزی برداشته اند از ظهر امروز باید در دومین دیدار خود به مصاف افغانستان بروند.

افغان ها که دومین دوره حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کنند در دو بازی اول بسیار خوب و دور از انتظار ظاهر شده اند تا بدون شک شگفتی ساز این رقابت ها تا اینجای کار باشند.

ایران امروز در حالی به مصاف تیم 6 امتیازی افغانستان می رود که این تقابل اول دو تیم در طول تاریخ است. شاگردان میرشمسی هر چند بدون شک شانس اول صعود از گروه هستند اما دست کم گرفتن همسایه شرقی می تواند کار را برای ایران سخت تر حد عادی کند. به ویژه اینکه بهترین گلزن این رقابت ها تا به اینجای کار از تیم ملی افغانستان است. رئوف قادری مهاجم شماره 7 افغانستان تا پایان هفته دوم با 6 گل زده صدرنشین برترین گلزن هاست.

با توجه به اینکه از هر گروه تیم های اول به طور مستقیم راهی نیمه نهایی می شوند و همچنین با توجه به شرایطی که از تیم های بحرین و چین دیده شده می توان گفت که به غیر از ایران تیم های افغانستان و بحرین دیگر شانس های صعود هستند و ساحلی بازان کشورمان باید برای صعود آسان این دو تیم را شکست دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار