نمایشگاه حجاب و عفاف در آموزشگاه حضرت فاطمه(س) گتوند برگزار شد

نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان ابریشم حجاب، در طرح و اندیشه ی دانش آموزان فاطمه(س) شهرستان گتوند برگزار شد .

کد مطلب: ۶۰۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گتوند،نمایشگاه حجاب و عفاف با مضمون پوشش و حجاب اسلامی،در محل نمازخانه ی آموزشگاه حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

فتاحی ،معاونت پرورشی آموزشگاه حضرت فاطمه(س)، درباره نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه،علاوه بر پوسترهایی که در معرض دید دانش آموزان قرار داده شده و پخش کلیپ هایی درباره حجاب ،از عروسکهایی که دانش آموزان ،آنها را با چادر و پوشش اسلامی با حجاب کرده اند نیز استفاده شده است.وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ،تقویت اعتقادات دینی،ارائه اطلاعات به روز درمورد حجاب به دانش آموزان و آشنایی آنان با چادر،حجاب برتر دانست و ضمن خیر مقدم به میهمانان و دانش آموزان بازدید کننده ،از آنها خواست تا پیشنهادات خود را در قالب جملاتی کوتاه،در دفتر نظرسنجی،ثبت کنند.
جعفرزاده،معاونت پرورشی و تربیت بدنی و صادقی کارشناس قرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند،از بازدید کنندگان ویژه این نمایشگاه بودند.
جعفرزاده،در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: آشنایی و اطلاع دانش آموزان از ثمرات و حسنات حجاب ،از برترین تاثیرات برنامه های این چنینی است. وی افزود:نمایشگاه حجاب و عفاف ،نشانگر اهمیت عفت در زندگی آینده ی دختران و پسران میباشد.
همچنین باید جلوه ها و بخشهای بیشتری از حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شود تا موجب کاهش آسیب پذیری نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی به خصوص بدحجابی و بی حجابی شود .
ایشان در ادامه افزود :کلیپ ها و جملات زیبایی که در خصوص حجاب و عفاف در نمایشگاه مشاهده شد،نه تنها موجب جذب دانش آموزان به منظور بازدید از نمایشگاه میشود بلکه ،عاملی موثر در تشویق آنها به رعایت حجاب خواهد بود.
/شیرین پورخسروی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار