ویژه دانش آموزان کنکوری

دو پایگاه مطالعات نوروزی در شهرستان ساوه تشكيل می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه از تشكيل دو پایگاه مطالعه در دبیرستان نمونه علی بن ابی طالب و نمونه آوا ویژه دانش آموزان کنکوری در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، عبداله سالمی افزود: این پایگاه ها به ‌منظور ایجاد محیطی آرام برای مطالعه دانش‌آموزان داوطلب کنکور سراسری ایجاد می شود و کنکوری ها می توانند از 28 اسفند به مدت دو هفته متوالی در این دو پایگاه به مطالعه و مرور دروس بپردازند.

وی ادامه داد: علاقمندان جهت استفاده از پایگاه های مطالعات نوروزی می توانند تا بیستم اسفندماه به دفتر مدیریت دبیرستان خود مراجعه نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه با تأکید بر ضرورت مدیریت زمان در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری اظهار داشت: ایام تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا دانش آموزان با مطالعه منظم وضعیت عملکردی خود را بهبود بخشند.

سالمی بیان کرد: تعداد رتبه های زیر دو هزار دانش آموزان در این رقابت علمی با رشد مثبتی همراه بوده است و امیدواریم با طرح های حمایتی هم چون برگزاری پایگاه های علمی کنکور، برگزاری کلاس های مشاوره تحصیلی و پایگاه مطالعات نوروزی بتوانیم شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار