با مشارکت بانک رفاه کارگران کشور;

مدرسه ی خیرساز چهار کلاسه ی روستای کنده هوراند افتتاح شد

با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال آموزشگاه 4 کلاسه خیر ساز ( بانک رفاه ) روستای کنده از توابع شهرستان هوراند با حضور جمعی از مسئولین استانی و منطقه افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۰۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

آیین افتتاح مدرسه ی خیرساز چهار کلاسه ی روستای کنده با حضور دکتر اسدی معاون اجرایی مدیر عامل بانک رفاه کار گران کشور، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش ، معاون مدیر کل نوسازی استان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان هوراند و جمعی از مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی برگزار گردید .

در این مراسم حسین وجدانپرست مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرساز و مسئولین بانک رفاه کار گران کشور و استان گفت : مدرسه سازی یکی از زیرساخت های اساسی در راستای تعلیم و تربیت و حمایت از نسل آینده است.

وی در ادامه سخنان خویش بر اهمیت توجه خیرین به مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی ، ایجاد مدرسه در روستاهای فاقد آموزشگاه یا دارای مدارس قدیمی را یکی از بزرگترین اقدامات خداپسندانه خیرین و دولتمردان در بسط علم و دانش دانست .

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان از تمامی تلاش مدیریت آموزش و پرورش هوراند در جهت تامین فضای آموزشی استاندارد و به روز برای تحصیل دانش آموزان تشکر و قدردانی نمود و خاطر نشان کرد : در حفظ و نگهداری مدرسه بسیار کوشا بوده چرا که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است که توجه به این امر می تواند در رسیدن به اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت نقش بسزایی داشته باشد .

گفتنی است این مدرسه با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال در 4 کلاس درسی و با مشارکت بانک رفاه کارگران کشور در روستای کنده از توابع شهرستان هوراند با حضور جمعی از مسئولین استانی و منطقه افتتاح شد.

خبرنگار: محمود غریبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار