مردم گتوند در راهپیمایی 22بهمن حماسه آفریدند

همزمان با سراسر کشور و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان گتوند با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

کد مطلب: ۵۹۶۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا مردم گتوند از ساعت 11 صبح روز جمعه از گلزار شهدا به طرف مصلای امام خمینی (ره) این شهر حرکت و در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن حضوری حماسی داشتند.

حضور قشرهای مختلف مردم گتوند در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن به قدری باشکوه بود که حرکت آنها در مسیر راهپیمایی به کندی انجام می‌شد ولی با تدابیر ستاد برگزاری دهه مبارک فجر شهرستان با ایجاد نظم و امنیت خوب این حرکت به صورت آرام و روان ادامه پیدا کرد.

در این آیین علاوه بر مسئولان، قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران حضوری چشمگیر داشتند و در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای ا... اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی انزجار خود را از توطئه‌های مستکبران ضد انقلاب اسلامی ابراز کردند.

سخنران راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در گتوند محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام بود.

برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان از جمله برنامه های اجرا شده در حاشیه راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در گتوند بود.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر جمعیت مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.
همچنین در شهرهای جنت مکان، سماله، ترکالکی و صالح شهر از توابع گتوند، راهپیمایی 22 بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پانا در شامگاه 21 بهمن نیز آیین نورافشانی نیز در نقاط مختلف شهرستان گتوند برگزار شد.

در این آیین مردم با تجمع در میادین و مراکز شهر و همزمان با نورافشانی، ندای تکبیر را سر داده و با آرمان های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
گفتنی است: شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، جنت مکان ،صالح شهر، ترکالکی، سماله و 45 روستا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار