نصب ریسه پرچم در سطح شهر بمناسبت ایام دهه مبارک فجر

معاونت خدمات شهری شهرداری شهرستان قدس از نصب 8 هزار متر ریسه منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در سطح شهر خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۵۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرستان قدس، رحیم اسدی با بیان این مطلب گفت: با توجه به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و سی و هشتمین بهار آزادی عملیات آذین بندی میادین و معابر اصلی شهر با استفاده از 8 هزار متر ریسه منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط پرسنل اداره زیباسازی در طول هفته گذشته انجام و به پایان رسید.
وی افزود : نصب پرچم جمهوری اسلامی، زیبا سازی و نظافت شهر، چراغانی میدان ها و معابر اصلی، نورافشانی در شهر، نصب بنر و همچنین همکاری و تعامل سازنده با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان از مهمترین اقدامات شهرداری در خصوص گرامیداشت ایام ا… دهه مبارکه فجر در این شهر است .
معاون خدمات شهری شهرداری قدس در تشریح اقدامات صورت گرفته شده اداره زیباسازی در طول هفته دوم بهمن ماه یادآور شد: طراحی و خطاطی ششصد متر از دیوارهای موجود در روبروی اداره تامین اجتماعی و مدرسه قمر بنی هاشم(ع)،6 هزارمتر رنگ آمیزی شامل نرده های روبروی دانشگاه آزاد،پل آرین،سرویس بهداشتی میدان قدس،پل مکانیزه و پل خروجی تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر قدس وتعویض 58 عدد پرچم جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف شهر توسط پرسنل این اداره در مدت فوق به انجام رسید.
اسدی تصریح کرد: عملیات مقاوم سازی دیواره سازه خوش آمد گویی ورودی شهر از سمت شهریار،جانمایی پایه پرچم های پل بهشت فاطمه و تقاطع میدان قدس و جابجایی فونداسیون پرچم های ورودی به جاده کمربندی چیتگر از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره زیباسازی در هفته دوم بهمن ماه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار