معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی:

حضور نیرومند و قوی زنان ایرانی باعث پیروزی انقلاب شد

زنان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اگر حضور نیرومند و قویزنان ایرانی نبود انقلاب به پیروزی نمی رسد چرا که این مادران و زنان دلسوز با تشویق فرزندان و همسران خود آنها را برای حضور در جبهه های حق در مقابل ظلم آماده می کردند.

کد مطلب: ۵۹۴۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، علی نواداد در همایش بزرگ بانوان و انقلاب اسلامی در سالن پتروسیمی تبریز با قرائت آیاتی از سوره فجر گفت: جایگاه زن آن چنان والا است که با چند جمله نمی توان آن را بیان کرد و امیدواریم با اقداماتی هرچند ناچیز بتوانیم زحمات این قشر دلسوز جامعه را پاس بداریم.

وی ضمن تبریک سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اگر حضور نیرومند و قوی زنان ایرانی نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید چرا که این مادران و زنان دلسوز با تشویق فرزندان و همسران خود آنها را برای حضور در جبهه های حق در مقابل ظلم آماده می کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با بیان جمله «از دامن زن، مرد به معراج می رود» ادامه داد: با ارزش ترین مأموریت زنان تربیت فرزندان صالح است چرا که این فرزندان در آینده نیروی کار جامعه هستند و می توانند کشور را به قله های رفیع موفقیت برسانند.

نواداد با تشکر از خانواده های معظم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم ادامه داد: از خودگذشتگی مادران این شهدا ستودنی است چرا که فرزندان خود را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام فدا کردند و باید از این قشر تشکرات ویژه ای شود تا تسلی این عزیزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار