احداث پارک‌ بانوان‌ در شهرستان‌های استان تهران

ملارد(پانا) - مدیرکل امور بانوان استانداری تهران در جلسه کارگروه بانوان با اشاره به لزوم احداث پارک بانوان در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله ملارد پارک بانوان احداث شده و پارک بانوان بهارستان نیز نیاز به تجهیزدارد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
احداث پارک‌ بانوان‌ در شهرستان‌های استان تهران

ثریا شارقی با اشاره به هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی زنان سرپرست خانوار افزود: مرکزفنی و حرفه‌ای در مورد هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی مربوط به زنان سرپرست خانوار که به صورت پایلوت در شهرستان بهارستان بوده هماهنگی لازم را انجام نداده است.

او به لزوم احداث پارک بانوان در شهرستان‌های استان تهران تاکید نمود واظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله ملارد پارک بانوان احداث شده و پارک بانوان بهارستان نیز نیاز به تجهیزدارد.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با اشاره به لزوم حضور فنی و حرفه‌ای در زندان زنان عنوان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه ارائه آموزش به کانون اصلاح و تربیت زنان و بند نسوان نیاز به توجه ویژه دارد.

وی همچنین به بخشنامه مصوب شورای عالی اداری مبنی بر ضرورت انتصاب سی درصد بانوان در پست‌های مدیریتی نیزاشاره کرد و گفت: گزارشاتی که جمع‌آوری شده نشان می‌دهد اتفاقات زیادی در این زمینه رُخ نداده و بیشتر این انتصابات در استانداری و فرمانداری بوده اما در سازمان‌های دیگر بانوان اعتراض دارند که از ظرفیت آنها به درستی استفاده نمی‌شود.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار