مدیر آموزش و پرورش قرچک در آئین زنگ انقلاب در آموزشگاه کودک مسلمان:

قرچک دانش آموزان پر تلاش و آینده داری دارد

مدیر آموزش و پرورش قرچک در آئین زنگ انقلاب، در آموزشگاه کودک مسلمان این شهرستان گفت: دانش آموزان قرچک پر تلاش و آینده دار هستند.

کد مطلب: ۵۹۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، آئین نواختن زنگ انقلاب با حضور ضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش پرورش، محمد احسانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش قرچک و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در آموزشگاه کودک مسلمان این شهرستان برگزار شد.

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در آئین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه کودک مسلمان این شهرستان گفت: این دبستان یکی از بهترین دبستان های ما در سطح شهرستان قرچک است.

وی در ادامه با اشاره به این امر که تابستان ها و در آستانۀ آغاز ثبت نام سیل اشتیاق اولیا به ثبت نام در این دبستان نشان دهندۀ این امر است که بین دانش آموز و اولیای مدارس همکاری و همراهی بسیار خوبی وجود دارد، افزود: دانش آموزان قرچک دانش آموزان پر تلاش و آینده داری هستند.

این مقام مسئول با اشاره به این امر که دانش آموزان نیمی از سال را سپری کرده اند، اظهار امیدواری کرد: امید است که این دبستان همچنان به سمت قلۀ پیشرفت و ترقی حرکت کنند و بتوانیم نتایج خوب علمی و آموزشی را به نام شهرستان قرچک رقم بزنیم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار