دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف 80 گرم شیشه توسط پلیس مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان.سرهنگ کارآگاه علی حسینی از دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت:برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر و با توجه به لزوم برخورد با فروشندگان مواد افیونی,شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار مامورین آن پلیس قرار گرفت.

وی افزود:مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با استفاده از فنون خاص پلیسی موفق به شناسایی یکی از فروشندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان شدند.

وی ادامه داد:مامورین این پلیس پس از شناسایی پاتوق این فرد با هماهنگی قضائی به محل اعزام و این سوداگر مرگ را بیرون از پاتوق خود در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده دستگیر و از وی مقدار 80 گرم شیشه و 500 عدد قرص ترامادول کشف و ضبط گردید و نامبرده جهت بررسی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستورات قضائی خاطرنشان ساخت: شایسته است شهروندان گرامی در دوستیابی فرزندان خود دخیل و از مراودات آنها با افراد بزه کار ممانعت نموده و هر نوع خبر خرید و فروش مواد مخدر و یا حضور سوداگرانی که محلی را برای خود پاتوق نموده اند را سریعا با پلیس 110 در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار