مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

رشد 27 درصدی اشتراک مجله آموزشی تربیتی پیوند، در مدارس استان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از رشد 27 درصدی اشتراک مجله آموزشی تربیتی پیوند، که باهدف تقویت بنیان های علمی خانواده ها در سطح مدارس استان توزیع می شود خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری با اعلام این خبر افزود: اشتراک مجله آموزشی تربیتی پیوند از5 هزار سری در سال 94 به 7 هزار و 123 سری در سال 95 افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مطالعه مجله پیوند نوعی آموزش خانواده ها می باشد خاطرنشان ساخت: بهترین روش و بزرگترین فرصت برای آگاه سازی عموم از انواع آسیب های اجتماعی و فرهنگی شایع در سطح جامعه، توزیع مجله پیوند در میان والدین می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به رشد و تعالی معنوی و اخلاقی در مشارکت و نیز ارتقا معنوی خانواده ها تاکید کرده و یادآوری نمود: مدیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس با برنامه ریزی نسبت به توزیع حداکثری مجله پیوند، در راستای تقویت بنیان های علمی خانواده ها اهتمام جدی داشته باشند.

ناصری با اشاره به تعداد 225 هزار و 924 نفر اولیا دانش آموزان تصریح کرد: با توجه به این تعداد نیاز هست درصد توزیع مجله پیوند افزایش پیدا کند.

گفتنی است: درجریان ارزیابی اشتراک مجله آموزشی تربیتی پیوند در سطح مدارس استان اردبیل ، آموزش و پرورش نواحی یک ،2 وشهرستان پارس آباد به ترتیب رتبه های اول تا سوم استان را کسب نموده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار