خانواده مقتول سنندجی، قاتل را پای چوبه دار بخشیدند

خانواده سنندجی قاتل تنها فرزندشان را در آخرین لحظات اجرای حکم اعدام قصاص بخشیدند.

کد مطلب: ۵۶۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،دوم اسفند سال 90 خیابان آبیدر سنندج شاهد درگیری 2 نوجوان 17 ساله بود که در آن قاتل با چاقویی هم سن خود را از پای در آورد؛ این قاتل صبح دیروز 5 سال پس از ارتکاب این جرم هنگامی که با طناب دار برگردن، منتظر کشیدن صندلی از زیر پایش بود، با اقدامی انسان دوستانه در آخرین لحظات اجرای حکم اعدام توسط پدر و مادر مقتول بخشیده شد.


پس از بخشش، خانواده های مقتول و قاتل در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان جمع شده بودند که محی‌الدین ابوالقاسمی پدر مقتول 'پویا ابوالقاسمی' در این آیین نهادینه کردن فرهنگ ایثار و گذشت و راحتی نفس خود در برابر خداوند متعال را مهمترین هدفش از گذشت قاتل عنوان کرد.


وی با بیان اینکه از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان هستم و خدمتم را با هدف نجات جان انسان ها آغاز کرده ام افزود: همیشه به دنبال بهانه ای برای تحقق این هدفم هستم که شب گذشته موفق شدم با اعطای فرصتی دوباره به قاتل فرزندم، مهمترین رسالت جامعه کارکنان علوم پزشکی را نجات جان انسان ها است محقق کنم.
وی که بدون هیچ چشم داشتی از مال دنیا اقدام به بخشش این محکوم کرده است ادامه داد: تا زمان اجرای حکم تصمیم به گذشت نداشتیم اما خوشحالم که خداوند صبر بزرگی به من و خانواده ام اعطا کرد تا بتوانیم او را ببخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار