مسابقات فوتسال هلال احمر کشور در پیشوا آغاز شد

خبرگزاری پانا: دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال هلال احمر کشور به میزبانی شهرستان پیشوا صبح امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۵۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری پیشوا، در آیین آغاز این دوره از مسابقات در سالن ورزشی هلال احمر قلعه سین ، 20 تیم فوتسال از استان های مختلف کشور رقابت خود را با یکدیگر آغاز کردند .
فرماندار شهرستان پیشوا در این آیین گفت: هلال احمر نقش خود را در ابعاد مختلف امداد و نجات بدرستی نشان داده و یکی از نهادهای مهم و موثر در کشور است.
بهرام ستاری افزود: اعضای جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف نشان داده اند همواره برای امداد رسانی به مردم آماده اند و در این عرصه از هیچ تلاشی حتی تقدیم جان خود فروگذار نمی کنند.
وی اظهارداشت: آمادگی روحی و جسمی داوطلبان هلال احمر باید بیش از هرچیزی مورد توجه قرار گیرد که برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می تواند زمینه این مهم را فراهم کند.
ستاری گفت: اگر اعضای هلال احمر در همه ایام از آمادگی جسمی و روحی بالایی برخوردار باشند می توانند در مواقع ضروری هنگام بروز حادثه بموقع و با کیفیت وارد عمل شوند.
وی تاکید کرد: آمادگی های جسمی و روحی اعضای هلال احمر ضمن افزایش ضریب ایمنی کمک به حادثه دیدگان، آسیب های ناشی از حوادث برای خود هنگام حادثه و امدادرسانی را نیز کاهش می دهد.
مسابقات فوتسال اعضای جمعیت هلال احمر کشور با شرکت استان های سراسر کشور تا پایان هفته برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار