معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان در گفتگو با پانا:

غرفه نمایش خلاق در نمایشگاه اسباب بازی همدان دایر است

خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: غرفه نمایش خلاق توسط این اداره كل در نمایشگاه اسباب بازی دایر شده است.

کد مطلب: ۵۶۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

معصومه معصومیان در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا در همدان، افزود: در غرفه آموزش و پرورش علاوه بر نمایش خلاق ، موضوع رویكرد قرآنی و خدمات مشاوره ای در حیطه تحصیلی برای بازدیدكنندگان وجود دارد.

وی اضافه كرد: در این غرفه كه همه ساله مورد استقبال مردم قرار گرفته است كارشناسان فعالیت قرآنی، نمایش خلاق و نقاشی برای كودكان را ارایه می دهند.

معصومیان با بیان اینكه دوره پیش دبستانی رسمی نیست و خانواده ها اهمیت زیادی به این دوره نمی دهند گفت: برپایی این غرفه تاثیر زیادی در پیشرفت آموزشی و كمك آموزشی كودكان دارد.

وی اظهار کرد: دوره پیش دبستانی یك سن طلایی برای رشد و تربیت كودكان است و انتخاب اسباب بازی هدفمند در تربیت كودكان بسیار موثر است.

وی افزود: اسباب بازی باید در كودكان چالش ذهنی ایجاد كنند و به نوعی كودكان را به تفكر وا دارد.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی كودك و نوجوان ، اسباب بازی و سرگرمی ، تفریحی ، ورزشی ، لوازم و تجهیزات كمك آموزشی از روز چهارشنبه در نمایشگاه بین المللی همدان گشایش یافته است.

در این نمایشگاه بیش از 110 نماینده از استان های همدان، تهران، اصفهان،خراسان رضوی و فارس آخرین متدها ،تحقیقات ، دستاوردهای آموزشی ، وسایل تفریحی و سرگرمی را در معرض دید عموم قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار